1000apor

Hittade den här länken på 1000apor idag. Där kan man snacka irriterad kille allså!
1000apor är förövrigt bland de sjukaste mest humoristiska sidor jag vet. Finns så mycket onödigt och töntigt, helt enkelt dålig humor som blir helt underbar så fort "Schulmanarna" tar tag i det hela!
Thank good for bad humor säger jag bara!
Jag med Lisebergskaninen, det är också dålig humor.

Ikväll börjar första avsnittet av Säsong 2 Gossip Girl i USA, skit alltså. Hur länge ska vi behöva vänta innan det kommer hit? Försökta hitta på Kanal5, men utan resultat. Antingen jag som inte kollade tillräckligt. The hills tar också en evigt lång tid på sig. Jag har kollat alla avsnitt på MTV nu.... Men det går såå segt innan dom lägger upp varje avsnitt och jag vill veta vad som händer, NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0