Lill-lördag

Hade min första lektion i "Entrepenörs och bankkunskap" (hette kursen så?) idag, är riktigt taggad nu. Vi ska få en del kul föreläsningar, vara med i aktie SM för unga aktiesparare. Mycket ekonomi, alltså passar kursen mig som handen i handsken. Känns riktigt kul!
Fick 45 min PA gjort också, i'm so good!

Visst ser jag ut som värsta ekonomen.... :P

Ikväll blir det utgång med Madde my biatch (läänge sen!), Sebbe o Rille. Blir en lugn och inte så sen kväll men lär bli kul. O'learys har renoverat och har nu nyinvigning, hoppas på att det blir en del folk fast vi drar ut tidigt.

Förövigt har jag hittat en ny kärlek. Helt beroendeframkallande och naggande god.
Mörk choklad från Willys stavas den. Tro det eller ej! Jag avskyr Willys nästan lika mycket som Lidl. Ica är bäst, ingen protest har varit mina slagord i storhandlingsdjungeln. MEN eftersom min kärlek finns på Willys kan jag inte annat än att bara nicka och le snällt när mamma handlar där. TROTS att dom inte säljer Arla mjölken vilket jag egentligen tycker är fy skam!


                                                      Well well nu är det middag med mams som gäller, inte några syskon hemma, bara vi. Mys!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Willys<3 haha ;) Var där idag :P haha.. Vem är din kärlek där? Jag? (A) haha

2008-09-03 @ 19:03:59
URL: http://juhliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0