Måndag hela veckan?

"Oh, don't you want to find?
Can't you hear this beauty in life?"
One day - The Verve



Hm, ska jag vara ärlig så är en måndag morgon inte en "beauty in life". Väckarklockan ringde alldeles för tidigt.
MEN, eftersom jag har ett schema som skulle kunna göra en 4:e klassare avundsjuk så ska jag ändå inte klaga.

Vi har dock fått en jobbig geografilärare. Kan inte sätta fingret på varför jag stör mig på henne. Tror det har med att göra att hon är så energisk. När man läser geografi är man inte energisk. Vi gick i alla fall igenom ungefär, cirka, exakt hela boken under lektionen. Kollade på i princip alla bilder och fröken Kristin kommenterade. Yey. Eller nåt.

Luch i vanlig skolmatsal, lite skillnad från förra året då vi fick äta på restaurang. Nu har vi i alla fall den gladaste och trevligaste mattanten ever. Me like.

13.30 piip slutade jag och kunde andas frisk luft igen!

Åkte hem och slipped in to something more comftable, gick ut med hundarna och åkte sen in till Jill. Min egen aggressionsutlösande bästaste prat-skvaller-kaffedrickar-mystjej. Me like det också.
Det är alltid lika härligt att sätta sig med ett stort glas islatte hos henne o bara låta fjolligheten flöda.
Mycket disskuterande fram och tillbaka, en islatte var, lite mörk choklad och lite crunchy flingor senare kände vi oss normala igen och kunde återgå till våra liv.
Jag gick, som den bra dottern jag är och handlade och sen gick hem och Jill drog o red. (observera GICK!)

Tack din bejb!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Din lilla hurtbulle! Jag somnade när ja kom hem haha :P Men cyklade till skolan iallafall :) Alltid lite + i kanten ;)

2008-09-01 @ 21:33:59
URL: http://juhliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0