Tacky tuesday!

Dagen till ära blev det leopardskärpet jag fick av Mads på min 17-års dag. Tänk var tiden går. Well well, jag gillar det skarpt i alla fall. Dessutom är det lent.


Skolan var helt okej. Ser nog fram emot Redovisning & Beskattning. Religionen är det lite andra tankar om. Vi kom i alla fall igång med sjukligt djupa diskussioner om Livsåskådning. Hjälp!
Slutade 11.50 vilket jag inte ska klaga på.
Begav mig därefter hemåt. Möttes av två galna hundar som jag tog en powewalk med (Hur bra man nu kan powerwalka när dom stannar för o nosa varannan sekund är en annan femma...).

Till mellanmål blev det, Hannas specialare: Keso, rivna morötter och citronpeppar. Ser väl kanske inte ut som den mest fantastiska "rätt" men gott, mättande och framförallt; inte NÅGON kan klaga på att det inte är nyttigt :P

Hittade DENNA på Asos.com, vill ha, bara för att jag inte kan låta bli att vara nyfiken på sånt trams!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0