Superstar wednesday


Gårdagen bjöd på en extremt blandad kompott.
Började med skitsnack på Rockbaren (not my favourite), inte mycket folk men chill! Sen stack vi in till grannen, dvs O'learys. Lite extra jippo där eftersom det var invigning. Fast det nedre dansgolvet var inte ens klart så dit fick vi inte gå. Blä! Fullt runt borden/baren iaf, vi fick precis plats.
Men det var helt okej, lugnt och bra. Popcorn bjöds det på i mängder vilket Sebbe o Madde utnjyttjade till fullo :P

Jill som hade varit på personalfest var pigg och ringde o ville att jag skulle komma och sova över. Eftersom Jill och jag är världens bästa så gick det inte att tacka nej till det!
Blev lite tedrickning och skitsnack (sånt som vi är bäst på!) och därefter var vi både sugna på fett och choklad.
Lite mitt i alltihopa vid typ 23.45 bestämde vi oss för att knalla ut till Max och passera Statoil för godisinköp. Yeey!
                                                                
Jill-The Milkshaker och mina flottigt feta pommes, me liike!

Vid två fick vi slänga huvudet på kudden, underbaaart!
Idag, efter 5,5 h sömn, vaknade jag upp hos Jill och möttes av dethär:

Ett stycke romantisk frukost på tu man hand med:
-Levande ljus
-Kärlekste
-Söta flingor så det känns som att äta kex till frukost
-Juice i Champangeglas


Nu flyttar jag med andra ord hem till Jill!
Måste jag säga att det blev en lite seg skoldag...

Kommentarer
Postat av: Therese

Jaaa, Rockbaren skulle du vart på i tisdags istället.

Med mig och Frankrikes snyggaste killar. :)

2008-09-04 @ 21:12:40
Postat av: Therese

Oj, här uppdateras det flitigt.

2008-11-24 @ 20:54:08
URL: http://thessiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0